Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od kupní smlouvy/ reklamace

Reklamované zboží nebo zboží, které vracíte, vždy pečlivě zabalte a přiložte k němu reklamační list a formulář k vrácení zboží a fakturu. Využijte dopravu zdarma přes Zásilkovnu s kódem 99450425.

Zboží můžete zaslat  na adresu:

YNOT s.r.o. (nasvacinu.cz)
Pražská 292
25081  Nehvizdy
 

Vrácení zboží a reklamace se řídí dle Všeobecných obchodních podmínek.

Odstoupení od kupní smlouvy:

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Zboží musí být v originální obalu včetně návodů atd., musí být neporušeno, nepoškozeno a nepoužito, aby bylo schopno k další distribuci.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Reklamace zboží:

Přestože se snažíme vybírat jen ty nejkvalitnější značky, někdy se stane, že zboží není v pořádku. Záruka na zboží je 2 roky. Každou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30ti dnů.

Reklamační formulář

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.