Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od kupní smlouvy/ reklamace

Reklamované zboží nebo zboží, které vracíte, vždy pečlivě zabalte a přiložte k němu reklamační list a formulář k vrácení zboží a fakturu. Zboží můžete zaslat nebo donést na adresu:

Nasvacinu.cz
Design Station s.r.o.
V Podluží 7 (vchod Svatoslavova)
140 00  Praha 4
 

nebo přes Zásilkovnu (kód Vám na vyžádání zašleme).

Vrácení zboží a reklamace se řídí dle Všeobecných obchodních podmínek.

Reklamační list a formulář na vrácení zboží

Odstoupení od kupní smlouvy:

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Zboží musí být v originální obalu včetně návodů atd., musí být neporušeno, nepoškozeno a nepoužito, aby bylo schopno k další distribuci.

Reklamace zboží:

Přestože se snažíme vybírat jen ty nejkvalitnější značky, někdy se stane, že zboží není v pořádku. Záruka na zboží je 2 roky. Každou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30ti dnů.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné